torsdag den 11. august 2016

Daglige tanker 10/8

I DAG HAR...:
- været en af de helt specielle dage.
- nemlig været Fridas første skoledag. Tænk engang at vores lille bitte buttede og enormt nuttede Frida pludselig er en stor og selvstændig skolepige. Hun var bare så glad og stolt i dag - og ligeså var vi. Jeg kender ingen med hendes lyst og mod på at indtage resten af livet. Og jeg er så ualmindeligt (eller i virkeligheden er det nok meget almindeligt at mødre har det sådan) taknemmelig for at lige netop hun beriger mit liv og bevæger mig dagligt.
- vi benyttet Oles fridag (i anledning af skolestarten) til at tage på en lille shoppetur til Århus, hvor vi bl.a. købte verdens flotteste havebord til terrassen.
- vi også haft ungerne med på shoppetur...til plantorama for at købe Alberts fisk. Han var så glad for dem. Og da Frida sagde: "Jeg glæder mig til i morgen, for der har jeg fødselsdag!" Svarede Albert: "Jeg glæder mig til alle dage, for nu har jeg fisk!" SUK!
- vi bildt ungerne ind at klokken var 19, mens den kun var 18.30. Men alle var trætte efter en ualmindelig rodet. Så kl. 18.45 sov alle tre børn...og jeg havde lyst til at gøre det samme. Der var blot lige en fødselsdag, der skulle klargøres først.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar