fredag den 12. august 2016

Daglige tanker 11/8

De ualmindeligt dejlige dage ligger som perler på en snor for tiden ♡

I DAG HAR...:
- Frida fødselsdag - 6 uforglemmelige år er gået siden en dejlig lille og buttet pige meldte sin ankomst og vendte vores verden fuldstændigt op og ned. Jeg har virkelig svært ved at forestille mig, at en pige på 6 år kan være mere dejlig end Frida (og jeg er jo vildt objektiv her😉). Hun er ganske enkelt helt fantastisk - hun er optimistisk, betænksom, kærlig og klog. Hun er grundglad, når hun altså ikke er - mere eller mindre påtaget - teenagesur. Hun elsker sang, musik og teater og rører mig gang på gang til tårer, når hun fremfører en sang, dans el.l. for større eller mindre forsamlinger. Frida har en åbenhed og imødekommenhed som ingen anden. Hun snakker ugenert med hvem end hun møder. Og er sjældent hjemme mange timer ad gangen. "Jeg går lige ud og ser, om der er nogen, der vil lege." Hun er så klar til at møde livet...og jeg glæder mig ualmindelig meget til at følge med ved hendes side.
- menuen været valgt af fødselsdagsbarnet: hotdogs, risengrød og pandekager med is.
- vi erfaret at en af vores nye fisk allerede er afgået ved døden. Jeg håber de andre holder lidt længere!
- jeg besøgt verdens dejligste lille Theodor på godt en uge. Theodor er min barndomsvenindes første barn. Og han kunne ikke være kommet til verden på et bedre tidspunkt. Mens jeg går og er lidt sentimental over at min sidste baby vokser med lynfart, er det godt, at der kommer en helt lille ny til verden, som jeg kan snuse til og kysse på de silkebløde kinder. Det er sjovt, hvordan Aksel i den alder de har nu, virker kæmpe stor ift. lille Theodor...om 2 år løber de forhåbentlig rundt og leger som to ligebyrdige tumlinge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar