lørdag den 13. august 2016

Daglige tanker 13/8

I DAG HAR...:
- hele familien været trætte med træt på efter kobberbryllupsfesten i går.
- alligevel har vi formået at hive os selv løs af træthedstyngden for at forberede 2 x fødselsdag her på matriklen i morgen. Efter en velfortjent lur lagde Ole hårdt ud med et højt aktivitetsniveau både ude og inde. Jeg var lidt langsommere om at komme i gear og efter en handletur gik jeg næsten i bakgear. Heldigvis fik jeg afsluttet med en hurtig slutspurt efter ungerne var puttet. Så nu kan jeg nogenlunde overskue vores to do liste i morgen formiddag.
- Frida fortsat festlighederne til fødselsdag hos en veninde i eftermiddag.
- Albert slappe heeelt af i eftermiddag med unlimited ipad og tv kun afbrudt af handletur med mig...og en kort tur i haven for at fjerne mos mellem fliserne. Albert plejer altid selv at lægge ipaden fra sig, og begynde at lege, når han har siddet med den lidt tid. Så når han bliver hængende foran den tager jeg det som et tegn på, at det er lige netop det han virkelig trænger til. Sådan en dag drømmer jeg også om😉

Ingen kommentarer:

Send en kommentar