mandag den 15. august 2016

Daglige tanker 15/8

I DAG HAR...:
- jeg haft en af de der helt rolige hjemmedage, som jeg synes, jeg har lidt for få af på denne barsel.
- jeg nået op til flere af de ting, der stod på min to-do-liste.
- taget den sødeste fotoserie af lille Aksel og hans nyeste tand med vores nye kamera (det gamle afgik ved døden da det røg en tur ned fra en hems i sommerferien) - og blevet mindet om hvor ufattelig meget han ligner Frida.
- besluttet mig for, at det skal være slut med Aksels dårlige sovevaner og derfor gået i hård puttetræning. Målet er, at han skal falde i søvn i barnevognen og egen seng uden trilletur og mors vuggende arme. I forlængelse deraf, er håbet at han får færre opvågninger og dermed amninger om natten. Ja allerede i nat er det planen, at jeg skal undgå at amme ham mere end én gang efter kl. 3...Hmm vi får se om viljestyrken også er der, når jeg bliver vækket midt i nat😉
- jeg haft en dejlig aften i haven. Havde egentlig noget der skulle ordnes ved computeren (som jeg har fået vækket fra sin sommerferiehvile i dag), men da jeg lige skulle ud med lidt grønt til kaninen blev jeg fanget af solens stråler og lokket til at omplante lidt potter fra drivhuset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar