tirsdag den 16. august 2016

Daglige tanker 16 / 8

DAG HAR...:
- jeg haft fire dejlige timer sammen med min hyggelige mødregruppe.
- jeg nået at være i bad OG at støvsuge inden de kom kl. 10!
- jeg indset at min lille pige virkelig er ved at være stor. Da hun kom hjem fra SFO, fandt hun helt af sig selv sin matematikbog frem og begyndte at lave lektier. Hun var selv helt stolt over at have lektier for, og selvom jeg følte mig lidt gammel (det er man jo når man har skolebørn😉), så syntes jeg altså også det var lidt fedt! Måske jeg er lidt miljøskadet af mit arbejde!?
- jeg nødt at se Albert kravle rundt på køkkengulvet og lege helt fordybet med sine blndegårdsdyr,  mens jeg gik og smurte madpakker.
- Frida været til svømning for første gang...og hun var vild med det. Albert var med på sidelinjen...men vil også med i vandet næste gang. Så ham må vi vist prøve at tilmelde også.
- jeg været til yoga. Det er bare SÅ skønt!
- Aksel skreget ca. 30 minutter mens jeg var væk. Imens stod jeg bare og hyggesnakkede med de andre fra holdet...for Ole havde ikke skrevet at jeg skulle skynde mig...det sidste jeg sagde inden jeg kørte var nemlig, at Aksel ikke ville behøve mad før tidligst kl. 22...Hmm jeg tog åbenbart fejl...I hvert fald behøvede han en trøsteamning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar