mandag den 8. august 2016

Daglige tanker 7/8

I DAG HAR...:
- været endnu en dejlig dag.
- jeg skiftet tre lortebleer inden kl. 10 - den første kl. 5.15.
- ungerne og jeg haft en hyggelig eftermiddag og aften hos min bror og deres børn. 

- Albert endnu engang proklameret, at han vil bo med fætter Gustav og alle hans dyr.

- jeg startet min første bullet jurnal. Jeg kendte ikke rigtig til det før i dag, hvor jeg blev inspireret på instagram. Og det er da lige mig, tror jeg! Jeg elsker jo skemaer og tjeklister...og at 'dimse' lidt med dem.  Jeg tænker dog at det bliver lidt for tidskrævende, hvis jeg skal lave hele layoutet hver uge og måned. Så jeg har tænkt mig at prøve mig lidt frem, og så finde frem til en skabelon, der passer mig. Og så vil jeg kopiere og bruge i en mappe el.l.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar