tirsdag den 9. august 2016

Daglige tanker 8/8

I DAG HAR...:
- Frida tabt sin 4. tand. Således er hendes smil lige i øjet til en skolestarter som hende. Hun rykkede selv tanden ud, da hun sad og så ipad i morges. Lidt pinligt da hun fortalte en pædagog i SFO'en: "...og min mor så det slet ikke, for hun lå os sov!"
- Albert sovet til kl. 9, hvilket var grunden til at begge unger først blev afleveret omkring kl. 11. En af fordelene ved barsel. Desværre var det et par timers vågenhed midt om natten, der var skyld i hans træthed.
- Ole stået op, da Aksel vågnede 5.30, givet ham grød, skiftet ham et utal af gange og puttet ham til første lur. Således blev jeg vækket med beskeden om at han kørte på arbejde nu, og her var babyalarmen til Aksel. Jeg er virkelig godt gift!
- Har jeg bagt de sidste 40 boller til en stor portion, som vi skal have med til natmaden til kobberbryllup hos Oles bror og svigerinde på fredag. Til gengæld også det eneste praktiske jeg har nået i dag!
- Har vi været på lege-/aftensmadsdate hos søde børnenes bedstevenner. Her fik vi drukket kaffe, spist lækre bøffer, leget, hygget, snakket...og planlagt pigernes fælles fødselsdagsfest for børnehavepigerne om et par uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar