tirsdag den 9. august 2016

Daglige tanker 9/8

I DAG HAR...:
- jeg præsteret at sove videre efter Ole havde vækket mig, da han kørte på arbejde. Efter en halv time vågnede jeg fordi Albert skraldgrinede over noget han så på sin ipad. Frida så også ipad. Og Aksel trillede glad rundt inde på stuegulvet. Nogle gange kan mit gode sovehjerte altså godt få mig til at føle mig som en knap så god mor! Men det havde altså også været en hård nat!
- jeg hygget mig i mødregruppe efter nogle ugers sommerferiepause. Virkelig skønt bare at drikke kaffe, spise boller og knævre løs i et par timer.
- Aksels 3. tand tittet frem.
- jeg både afleveret og hentet børn (mødtes dog med Ole og bilen på skolen) med barnevognen. Aksel er begyndt at kunne sidde op og ih hvor han nyder at følge med i, hvad der sker på turen. Man kan virkelig se, hvordan han suger sanseindtrykkene til sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar