fredag den 5. august 2016

Daglige tanker

Der har sandelig været stille på bloggen de seneste måneder. Dagene har været fyldt med masser af dejlige ting, og der har ikke været levnet meget tid og ro til at reflektere over dem her på bloggen. Men jeg kan mærke, at jeg savner at stoppe op og tænke lidt over tingene engang imellem. Jeg går rundt med en konstant følelse af, at tiden flyder ud mellem fingrene på mig. Og jeg synes at bloggen er et godt sted til at fastholde og fokusere på de gode øjeblikke. Derfor vil jeg prøve at komme lidt igang igen...og jeg har tænkt mig at gøre det helt simpelt (og måske lidt kedeligt at læse om - men så er det jo 'heldigt' at jeg ikke har så mange læsere😉) med en slags dagbog i punktform. Her kommer lidt om dagen i dag...der har været en ret god en af slagsen!

I DAG HAR...
- været den første hverdag efter en lang og dejlig sommerferie.
- Frida haft første dag i SFO. Wow, det er altså lidt vildt. Hun er pludselig blevet så stor og fornuftig...og præpupetær på den lidt påtagede måde. Og i dag var første dag i hendes helt nye skoleliv. Skræmmende synes jeg - fedt synes Frida!
- jeg indviet drivhuset med en lækker frokost bestående af alt godt fra køkkenhaven på pande med æg og feta.
- drukket eftermiddagskaffe i drivhuset sammen med Ole - hans første, længe ventede og MEGET velfortjente kop kaffe i det hus.
- Albert og jeg plukket ribs, solbær og stikkelsbær på et af fællesarealerne til smoothies og marmelade.
- vi Improviseret et pizzagilde i drivhuset for en sygdomsramt madklub - total kaotisk og møghyggeligt som sædvanlig!

Jeg elsker sensommeren, mit nye drivhus, at høste lækre grøntsager i køkkenhavenw, når mine dejlige unger leger, griner og pjatter med deres venner, gode venner - der er meget at være taknemmelig for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar